Reportage

Månadens handledare på Yrkesgymnasiet Borås gick till Daniel Svensson på SA Bygg AB

För oss är våra handledare en otrolig viktig del i elevernas utbildning och utveckling. Detta vill vi självklart lyfta fram och belysa genom att dela ut utmärkelsen månadens handledare!

Månadens handledare blev Daniel Svensson, med följande motivering:

”Genom ditt engagemang och brinnande intresse är du med och utformar våra elever inom byggbranschen till riktiga yrkesproffs.
Genom att du tar uppgiften som handledare på allvar har du absolut gjort dig förtjänt av månadens handledare.
Med den stora kompetens du har inom byggbranschen är det en fantastisk ära att få samarbeta med dig och vi är oerhört stolta över din insats Daniel.
Vi på Yrkesgymnasiets Borås är oerhört glada över att nominera dig till månadens handledare – Stort grattis Daniel!”